2012. szeptember 30., vasárnap

Búcsút vettünk Gondos Elemér testvérünktől

 A Czeglédi-díj átvételekor

„Mert én tudom, hogy az én Megváltóm él, és utoljára az én porom felett megáll.” (Jób 19,25) Szeptember 25-én Gondos Elemér presbiter testvérünktől vett végső búcsút gyülekezetünk, nehéz szívvel, de a boldog feltámadás reményében. Az élet Ura 72 esztendőben mérte ki testvérünk földi életét. Csendesen távozott, úgy ahogy köztünk is élt. Templomi helye üresen maradt, de szívünkben ezután is hordozni fogjuk emlékét. Köszönetet mondunk Elemér testvérünk életéért gondviselő Istenünknek, hiszen rajta keresztül Ő az, aki szeretetében részesített bennünket.

Tüzes Bálint: Mindenszentekkor

ahogy az elindultak
visszaintenek
tenyérben morzsolt
kézmeleget hoz
feléd a szél

lehet ősz
jöhet tél
fohászuk hozzád ér én
köszönöm Istenem
hogy övéik lehettem


Tüzes Bálint fenti versével búcsúzunk szeretett presbiterünktől, Gondos Elemértől.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése