2011. szeptember 15., csütörtök

Népmozgalmi adatok

A keresztség sákramentuma által Krisztus egyházába lépett augusztus 21-én Baciu Adrian és Baciu Hajnal Dominik nevű kisfia. Megtartó Istenünk kísérje életét, áldja meg családját. Növekedjék testben és lélekben, Isten és emberek előtti kedvességben.

    Házasságkötésük megáldását kérték Istentől augusztus 27-én Dombi Norbert Tamás és Nagy Renáta Edina
valamint szeptember 10-én Szávó József és Zíh Médea Krisztina testvéreink. Az Úr áldását kérjük életükre és frigyükre.
   
    A feltámadás evangéliumát hirdettük július 18-án Szabó Gábor (76), 
augusztus 6-án Bíró Péter (78) presbiter testvérünk, 
augusztus 8-án Tóth László (74), 
augusztus 12-én Bogdán Klára (52), 
augusztus 22-én Újhelyi Zsuzsanna (85),
és szeptember 1-jén Bogdán Rozália (88) testvéreink sírjánál. 
A feltámadás reménysége alatt, a viszontlátás hitével ad hálát életükért gyülekezetünk.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése