2011. szeptember 22., csütörtök

Népmozgalmi adatok (aug. - szept.)

A keresztség sákramentuma által Krisztus egyházába lépett augusztus 21-én Baciu Adrian és Baciu Hajnal Dominik nevű kisfia. Megtartó Istenünk kísérje életét, áldja meg családját. Növekedjék testben és lélekben, Isten és emberek előtti kedvességben.

    Házasságkötésük megáldását kérték Istentől augusztus 27-én Dombi Norbert Tamás és Nagy Renáta Edina,
valamint szeptember 10-én Szávó József és Zíh Médea Krisztina testvéreink. Az Úr áldását kérjük életükre és frigyükre.
  
    A feltámadás evangéliumát hirdettük július 18-án Szabó Gábor (76),
augusztus 6-án Bíró Péter (78) presbiter testvérünk,
augusztus 8-án Tóth László (74),
augusztus 12-én Bogdán Klára (52),
augusztus 22-én Újhelyi Zsuzsanna (85),
szeptember 1-jén Bogdán Rozália (88),
szeptember 22-én Váradi Sándor (70) testvéreink sírjánál.
A feltámadás reménysége alatt, a viszontlátás hitével ad hálát életükért gyülekezetünk.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése